00 Loading ...

<DigiWeb/> <DigiWeb/>

Corporate Identity
Corporate Identity

Branding

Εταιρική Ταυτότητα

Η έννοια της εταιρικής ταυτότητας επινοήθηκε αρχικά τη δεκαετία του '70 από συμβούλους διαφήμισης στις ΗΠΑ. Στον πυρήνα της είναι η ιδέα ότι μια ξεκάθαρη ταυτότητα βοηθά στο να γίνει μια εταιρεία μοναδική, κάτι που βοηθά επίσης στην επίτευξη των εταιρικών στόχων μιας εταιρείας.

Η εταιρική ταυτότητα διαμορφώνει τόσο την εσωτερική όσο και την εξωτερική εικόνα της εταιρείας. Αυτή η ανάπτυξη εταιρικού στυλ και προσωπικότητας θα πρέπει να σχεδιάζεται στρατηγικά ώστε να ταιριάζει και να ενημερώνεται από τη δήλωση αποστολής της εταιρείας.

Επομένως, όλες οι δραστηριότητες της εταιρείας πρέπει να συντονίζονται και να συμβιβάζονται με αυτό το εταιρικό ιδανικό. Αυτό περιλαμβάνει την οπτική ταυτότητα, την οργανωτική συμπεριφορά και τις εταιρικές επικοινωνίες. Ωστόσο, η συνεπής τήρηση μιας εταιρικής ταυτότητας μπορεί συχνά να είναι μια σημαντική πρόκληση για τις εταιρείες. Η Coca-Cola είναι ένα παράδειγμα επιτυχημένης στρατηγικής εταιρικής ταυτότητας.

Τι σας προσφέρει η εταιρική ταυτότητα

Στόχοι Εταιρικής Ταυτότητας

Πολλές εταιρείες αναπτύσσουν τη δική τους εταιρική ταυτότητα για να οικοδομήσουν εμπιστοσύνη και επίσης να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους.

Η ξεκάθαρη ταυτότητα συμβάλλει στην αύξηση του αντίκτυπου και της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας στην αγορά. Επιπλέον, η εταιρική ταυτότητα δρα παράλληλα με μια ενοποιημένη ταυτότητα επωνυμίας για την ενίσχυση της δέσμευσης προς την εταιρεία. 

Η εταιρική ταυτότητα είναι βασικό συστατικό της εικόνας της εταιρείας. Μέσα στην εταιρεία, διασφαλίζει ότι το προσωπικό συμπεριφέρεται σύμφωνα με ένα συγκεκριμένο σύνολο αξιών που αντικατοπτρίζουν και αποτελούν παράδειγμα της δήλωσης αποστολής της εταιρείας. Και υπό μια ευρύτερη έννοια, η εταιρική ταυτότητα είναι επίσης ακρογωνιαίος λίθος μιας θετικής εταιρικής κουλτούρας.

Εργαλεία διαχείρισης εταιρικής ταυτότητας

Η διαχείριση μιας εταιρικής ταυτότητας απαιτεί τρία εργαλεία που πρέπει να συνδέονται μεταξύ τους και το καθένα έχει τη δυνατότητα να επηρεάσει τη συνολική εντύπωση της εταιρείας. Πρόκειται για τον εταιρικό σχεδιασμό (οπτική εμφάνιση), την εταιρική συμπεριφορά και την εταιρική επικοινωνία. Για να υποστηρίξουμε την εταιρική ταυτότητα μιας εταιρείας, είναι σημαντικό αυτοί οι διαφορετικοί τομείς να μην έρχονται σε σύγκρουση ούτε να στέλνουν αντιφατικά μηνύματα.

1. Εταιρικός Σχεδιασμός

Η εταιρική ταυτότητα συχνά ταυτίζεται με τον εταιρικό σχεδιασμό. Ωστόσο, στην πραγματικότητα αυτή είναι μόνο μια πτυχή μιας εταιρικής ταυτότητας – δηλαδή η οπτική εικόνα της εταιρείας.

Έτσι, ο εταιρικός σχεδιασμός είναι το πιο άμεσα προφανές μέρος της εταιρικής ταυτότητας. Στοιχεία εταιρικού σχεδιασμού περιλαμβάνουν το λογότυπο της εταιρείας, την οπτική εταιρική παρουσία της σε εμπορικές εκθέσεις, τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας της εταιρείας και τα εξέχοντα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά των προϊόντων και των συσκευασιών της εταιρείας.

2. Εταιρική Συμπεριφορά

Η σημασία της εταιρικής συμπεριφοράς όσον αφορά τον αντίκτυπό της στην εταιρική ταυτότητα δεν πρέπει ποτέ να υποτιμάται. Αυτό περιλαμβάνει επίσης τη συμπεριφορά μιας εταιρείας προς όλους εκείνους που θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως ενδιαφερόμενοι. Εκτός από την εξωτερική συμπεριφορά που επηρεάζει τους πελάτες, τα μέσα ενημέρωσης και το κοινό, η εταιρική συμπεριφορά μπορεί επίσης να διαμορφωθεί από εσωτερικά θέματα. Αυτά περιλαμβάνουν, για παράδειγμα, τη δίκαιη μεταχείριση των εργαζομένων και τη συμπεριφορά και το στυλ ηγεσίας της ομάδας διαχείρισης. Οι εργαζόμενοι της εταιρείας με τη σειρά τους μπορούν επίσης να έχουν σημαντική επιρροή στην εταιρική συμπεριφορά, με βάση τις αξίες που επιλέγουν να υιοθετήσουν.

3. Εταιρική Επικοινωνία

Μια συνεπής γλώσσα και στυλ επικοινωνίας είναι επίσης σημαντικά συστατικά μιας εταιρικής ταυτότητας. Η εταιρική επικοινωνία αφορά κοινές εμπορικές δραστηριότητες όπως δελτία τύπου και διαφημιστικά σλόγκαν καθώς και όλες τις διάφορες δραστηριότητες που θα μπορούσαν να θεωρηθούν εσωτερικές επικοινωνίες, συμπεριλαμβανομένων των επικοινωνιών με και μεταξύ των εργαζομένων.

Συμπέρασμα

Η εταιρική ταυτότητα δίνει σε μια εταιρεία ένα σαφές επιχειρηματικό προφίλ και καθορίζει τα πρότυπα εξυπηρέτησης και τις πρακτικές εργασίας της. Η εταιρική ταυτότητα περιλαμβάνει όλα τα είδη εταιρικών δραστηριοτήτων – από το στυλ και τη γλώσσα που χρησιμοποιούνται στις επικοινωνίες με τους πελάτες μέχρι το στυλ ηγεσίας και τη συμπεριφορά της ομάδας διαχείρισης. Η εταιρική ταυτότητα μπορεί να αναλυθεί περαιτέρω σε εταιρικό σχεδιασμό, εταιρική συμπεριφορά και εταιρική επικοινωνία.

Η συνεπής ανάπτυξη της εταιρικής ταυτότητας δεν περιορίζεται μόνο στην εκπροσώπηση της εταιρείας στο ευρύτερο κοινό, αλλά περιλαμβάνει και εσωτερικές σχέσεις εντός του εργατικού δυναμικού της εταιρείας.

Ο στόχος μιας εταιρικής ταυτότητας είναι να κάνει μια εταιρεία ξεχωριστή και πιο ικανή να διαφοροποιείται σαφώς από τους ανταγωνιστές. Η έννοια της εταιρικής ταυτότητας πρέπει να είναι καλά σχεδιασμένη και να εφαρμόζεται στρατηγικά.

Ρωτήστε μας.

Θέλετε επιπλέον πληροφορίες ή έχετε κάποια απορία;

Contact

Έχετε κάποια απορία;

Επικοινωνήστε μαζί μας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και η ομάδα μας θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό

    Επικοινωνία

    +302103006079

     
    Ακολουθήστε μας
    0%
    Drag View Close play